Cam aşa pot eu să descriu rapid, în trei cuvinte, ce înseamnă pentru mine Webstock 2017.

Am mai participat doar o singură dată, în 2015, când aveam o burtă imensă şi abia puteam să stau mai mult de jumătate de ora pe scaun. Cunoşteam prea puţin oameni şi recunosc că mă cam depăşea atmosfera. Oameni care nu erau cu burtă la gură, vorbeau vesel, se cunoşteau între ei şi râdeau zgomotos. Parcă nu era lumea mea.

Acum merg cu alţi ochi, cunosc mulţi oameni cu care abia aştept să mă revăd. Am altă înţelegere a evenimentului şi mai ales înţeleg mai bine lucrurile care se transmit de pe scenă. Acum doi ani nu prea înțelegeam nimic despre Google Analytics.  Nu ca aș știi acum, dar măcar acum l-am instalat cu succes :))

În mai multe cuvinte, Webstock 2017 , este evenimentul care, odată pe an, adună pe cei mai mulţi din online la un loc şi e ca un mare party, inclusiv cu premii la final. În fiecare an se premiaza proiecte frumoase făcute de branduri sau de bloggeri sau pur şi simplu de către persoane care au ceva de transmis.

Anul acesta sunt extrem de onorată să cunosc şi să “fac galerie” câtorva colegi din blogosfera de parenting:

Robert Diaconeasa aka DaddyCool este nominalizat la categoria Proiecte speciale cu evenimentul caritabil pe care îl organizează deja de doi ani #picnicool. În cadrul evenimentului a adus la un loc bloggeri care au donat pentru asociația Touched România. Mai multe despre proiect găsiţi chiar la el pe blog

Andreea Carmen Radu pe care o puteţi citi pe carmenradu.ro a dat startul unei campanii de conştientizare în privinţa ingredientelor din alimentele ambalate. Scopul ei a fost să ]nve’e oamenii să citească etichetele şi să înţeleagă impactul pe care anumite substanţe le pot avea asupra sănătăţii noastre şi mai ales a copiilor noştri!

Zâna scutecel cu campania de conştientizare împotriva fumatului în sarcina. Campania se numeşte Tu ce ai fi în stare să faci pentru copilul tău? şi pe lângă articolele scrise de Ana Maria pe blogul ei, a implicat o mulţime de bloggeri care au scris propriile experienţe legate de subiect.

Am lăsat la final proiectul Digital Parents Talks, o serie de întâlniri pentru bloggeri părinţi, indiferent de nişă pe care scriu şi organizate de către Parenting PR adică Ana Nicolescu şi Lavinia Pavel. Datorită lor, eu şi mulţi alţi bloggeri aflaţi la început de drum am învăţat despre cum putem să ne dezvoltăm că bloggeri, dar şi cum putem să ne promovăm bloggul mai bine astfel încât, în timp, să obţinem venituri din scris. În cadrul întâlnirilor am avut ocazia să cunosc oameni fascinanţi despre care am mai scris, într-un articol în martie Digital Parents Talks sau ceaiurile mele

Mai jos am vrut să va prezint şi alte proiecte super faine nominalizate anul acesta. Multe dintre ele sunt extrem de utile şi interesante şi vă invit şi pe voi să le descoperiţi. O astfel de lista am făcut şi acum doi ani când am aflat prima oară de Webstock.

Publishing

  • Romania SEO este locul unde eu învăţ cum să fiu vizibilă în online. În offline mă descurc destul de bine, n-am prea avut probleme la capitolul asta având de când mă știu o încredere în mine destul de tare pe poziţii. Cu blogul meu e altă poveste. La el nu e o problema de încredere ci de vizibilitate, momenta e cam micuţ de statura şi nu prea se vede din spate. Trebuie să mai crească puţin şi să reuşesc să-l ajut cu o treaptă mai sus. Intraţi şi voi, puteţi găsi informaţii interesante
  • Istoria cu Virgilun canal de YouTube în care Virgil povesteşte despre istorie. O abordare perfectă pentru acei copii şi studenţi care pot învaţă mai degrabă vizual decât să reţină date citite de-a valma în cărţi. Un astfel de copil am fost şi eu. Eram fascinată de istorie, dar nu puteam să reţin neam toate datele din cărţi. Acum m-am uitat la câteva episoade şi pot să va spun că notele mele ar fi arătat cu totul altfel dacă exista aşa ceva şi “pe vremea mea”
  • Auzite in RATBexact cum îi spune numele, sunt discuţii amuzante sau glume auzite în ratb trimise de oameni de pretutindeni. Dacă nu aveţi cu ce să va amuzaţi dimineaţă la cafea, începeţi cu pagină de facebook “Auzite în Ratb”
  • Călătorește pe #DrumulCetăților cu Bitdefendero campanie sponsorizată de către BitDefender prin care am aflat atât de multe lucruri despre cetăţile din România, nici prin minte nu mi-a trecut că sunt atât de multe. Datorită acestei campanii am vrut şi noi să plecăm într-un tur al cetăţilor cu cortul, în vara, dar din păcate planurile s-au schimbat. Poate anul viitor 🙂
  • Tellarzdacă ai chef de poveşti frumoase şi nu ai o carte la îndemână, aici e locul unde trebuie să ajungi. Găseşti poesti frumoase pe care le poţi sponsoriza sau nu, dar care te pot însoţi la o ceaşcă de cafea fierbinte oricând doreşti.

Utility

  • cv30următorul nivel în recrutare. Locul unde poţi vedea cum arată colectivul şi mediul viitorului tău jo. E forţe fain conceptul şi sunt curioasă deja să-mi fac un cont să aflu mai multe.
  • Aqua Scannero aplicaţie cu ajutorul căreia poţi află conţinutul de nistrati a fiecărei sticle de apă de pe piaţă cu ajutorul unui scan
  • KIDIBOTun joc de cunoştinţe generale adresat copiilor de şcoală ce poate fi jucat alături de colegi sau de membrii familiei. Un concept tare frumos realizat de către electrică,

Best Use Of Photography

  • Fotografi pe #DrumulCetățilorpartea foto din proiectul mai sus menţionat
  • Food of Bucharestcanalul de instagram care o să va facă să cheltuiţi mai mulţi bani decât aveţi, mai ales dacă va place mâncarea bună. Aici puteţi să aflaţi de meniuri delicioase şi localuri noi, toate printr-o poză care-ţi lasă gură apă!!!

Special Projects

  • Doar ţiţi rămâne mică– o carte despre înţărcarea blanda scrisă cu multă dragoste şi cu milte ilustraţii gingaşe. Aştept cu nerăbdare să iasă în prinţ această carte pentru că va fi extrem de educativă şi va ajută la conştientizarea beneficiilor alăptării
  • Digital Parents Talks– am scris mai sus
  • Reusesc oriunde. Aleg Romania– testimoniale din partea multor oameni talentaţi, despre experienţele lor şi de ce au ales să rămână în Roamania. O campanie care te inspiră cu adevărat!
  • Apeluri Fericite, Provident– o campanie tare haioasă, în care Provident a ales că de Crăciun să facă apeluri frumoase către angajaţii companiei. Apeluri amuzante, muzicale, cu copiii de la cor şi multe alte idei năstruşnice. Îmi plac mult campaniile de la Provident, sunt chiar funny şi chiar smart!
  • Rostul Postului – Hope & Homes for Children Romania (HHC)– O campanie cu două direcţii, una de conştientizare asupra faptului că postul nu e doar despre mâncarea pe care nu ai voie să o mănânci ci despre a fi om şi despre a fi bun cu ceilalţi. Din acestea două combinate a rezultat această campanie în care poţi să donezi mesele la care pofteşti către copii săraci în cadrul programului Hope & Homes for Children.
  • Ce face o casă să fie acasă– această este o campanie iniţiată de către IKEA în cadrul căreia, bloggeri au răspuns la întrebarea de mai sus. E un film omotionant care te face şi pe ţine să răspunzi la această întrebare. Ce face pentru ţine o casă să fie acasă?
  • picniCool by DaddyCool– am povestit mai sus despre el

Social Media Projects

  • Tu ce ai fi in stare sa faci pentru copilul tau?– citeste mai sus
  • Joburi in Social Media– pe sabina cornovac am descoperit-o recent tot datorită unui articol dedicat bloggerilor, cum să scrii un e-mail către agenţii care mi s-a părut tare interesant. Acum ea este printre finaliştii de la proiecte speciale cu seria de articole în care postează joburi din social media. E o inţiativă tare făină pentru cineva care e interesat de domeniu, ştii că le ai pe toate într-un singur loc, trecute prin filtrul unui om cu experienţă în domeniu
  • Campania de conștientizare a ingredientelor de pe etichete– am scris la inceputul articolului
  • Aventura Ionesciana Cu Autorulota– deci chestia asta mi se pare prea tare. Nici nu ştiu dacă îmi place mai mult de ei sau de aventură lor. Noi suntem fani camping şi anul asta chiar ni s-au lungit găturile după rulote şi autorulote. O aventură prin ţară cu autorulotă cu copiii este too much, ar fi un vis împlinit. Până atunci mă hrănesc cu aventură lor şi visez în continuare
  • Digital Parents Talks– am scris mai sus

Mobile Applications

  • ialoc– genial. Nu mai ai surprize dacă ai sau nu masă într-un restaurant. Nici nu mai trebuie să stai să găseşti un număr de telefon că să suni să faci rezervare. Ai plicatia, găseşti restaurantul şi rezervi o masă. Simple aş that!
  • Uite barza!– deci primul gând care îmi vine despre această aplicaţie este… cât de distractiv va fi să stau cu emily cu ochii pe sus să ne uităm după berze că să înregistrăm un nou cuib. În plus mi se pare foarte mişto faptul că scopul acestei aplicaţii este de protejare a berzelor mai ales că majoritatea îşi fac cuiburi pe stâlpii de distribuire a electricităţii şi pot apărea diferze pericole. Astfel folosind alicatie, cei de la Enel şi-au propus să asigure cuiburile acolo unde este necesar.
  • Găsitorii– este despre ajutorul comunităţii pentru a-i găsi pe cei dragi nouă, fie că sunt oameni, fie că sunt animale. Mă bucur enorm că cineva s-a gândit la o asemenea aplicaţia şi da “Nu trebuie să ai superputeri că să fii erou”, poţi să fi doar Găsitor. Anul trecut am tras o sperietură groaznică cu bunica mea care are Alzheimer, a coborât într-o seară singură şi am pierdut-o pentru că nu-şi mai amintea unde stă, deşi era doar la un bloc distanţă. Acum vreo 2 ani Mirela Retegan a postat o poză cu o doamna în vârstă care păţise acelaşi lucru, iar după mii de sare-uri s-a găsit familia. Indispensabilă această aplicaţie!

Innovation

  • ProductLead– pentru cei care vor să câştige bani promovând produsele pe care le folosesc. Ideea este aşa, tu pui o poză cu produsul x sau cu ţine îmbrăcat în y, pui link în poză către shop şi dacă cineva ajunge să cumpere acel produs plecând de la poză ta, atunci primeşti comision. Easy money că să zic aşa :))
  • Bracelet – Bratara oficiala pentru cea mai tare vara– tipic coca cola că să zic aşa, încă de la campania cu pagere-le pe care nu cred că o va uită cineva vreodată şi până la această brăţară minunată cu care puteai să câştigi accesul la toate festivalurile de muzică din vara care tocmai a trecut… brilliant, nu?

Best Brand on Instagram

Aici depinde de gusturile fiecăruia și ce consumați mai mult pe Instagram.  Adică ce căutați ca informație. Eu pe Instagram caut inspirație, caut imagini frumoase. So, pentru mine conturile mișto de pe instagram din lista propusă la vot la Webstock ar fi:

Best use of video

Şi gata, asta a fost lista mea! Acestea sunt proiectele mele preferate de anul acesta la Webstock 2017.

Abia aştept să vină ziua de mâine, să ascult oameni cu poveşti care te inspiră, oameni de la care o să învăţ iarăşi o tonă de informaţii pe care abia o să apuc să le diger până ajung acasă la copii… dar mai ales, abia aştept să mă văd cu toţi oamenii, alături de care, am norocul să “lucrez” în online. Nu dau nume, că cine ştie pe cine uit, nu-i frumos!

Ne vedem mâine!!! Eu voi fi sclipitoare, de-a dreptul!

Tinuta mea la Webstock 2017


Noi trei Eu sunt Ada, mămică de doi copilași drăgălași și diferiți precum soarele și luna. Ea are 3 ani și jumătate și este blândă, calmă, răbdătoare și înțelegatoare, iar el are 9 luni și a venit ca o tornadă care ne dă pe spate cu zâmbetele și forța lui. Sunt o femeie fără toate doagele în ordine, îmi plac culorile și sunt mega îndrăgostită de jumătatea mea mai bună. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

%d bloggers like this: